برگزاری  ۳ نمایش صحنه‌ای در شهرستان ملایر

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایرگفت: مرداد ماه امسال  ۳ نمایش صحنه‌ ای در این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری  ۳ نمایش صحنه‌ای در شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری تئاتر صحنه‌ای «رؤیای دموکراسی» به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی زهیر کزازی، خبرداد وافزود:  نمایش «من منم داد نزن» به نویسندگی و کارگردانی امیر بیگی و نمایش «من زنده‌ام» به کارگردانی مهدی روزبهانی در شهرستان ملایر به روی صحنه خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: در نمایش «رؤیای دموکراسی» علی آقانوری، زهیر کزازی و سارا زند به عنوان بازیگر ایفای نقش دارند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر  ادامه داد: موضوع این نمایش روایت حمله آمریکا به عراق است که اعزام اجباری یک سرباز آمریکایی به عراق که به دلیل سرپیچی از فرمانده خود به زندان می‌افتد.

جمالی‌زاده اظهار داشت: «من منم داد نزن» نیز توسط گروه هنری بازتاب ملایر برای کسب مجوز و حضور در جشنواره تئاتر استان همدان در شهریورماه امسال آماده می شود که در این نمایش محمد اسماعیلی، امیر اسماعیلی و نفیسه موسوی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: دو نمایش «رؤیای دموکراسی» و «من منم داد نزن» تا ۱۰ مرداد در مرکز آموزش هنر ملایر برای اجرای عمومی به صحنه می‌روند و علاقه‌مندان می‌توانند نمایش «رؤیای دموکراسی» را از ساعت ۱۷ و نمایش «من منم داد نزن» را از ساعت ۱۹ تماشا کنند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: «نمایش من زنده‌ام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی و بازیگری فروزان حسینی، زهیر کزازی، محمود محمودی، محدثه یاری، پرستو امینی زاده، غزال طالبی، رضا احمدی، امیرحسین حمزه‌لویی و علیرضا رحیمی تا ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۲ در سالن آمفی ‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برای تماشای عموم همشهریان به اجرا می‌رود.

انتهای پیام/ب

۳ نمایش صحنه‌ای در شهرستان ملایراجرا می شود

 

 

برچسب ها: نمایش ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.